Ons didactisch model
Koppa ontwikkelde de voorbije jaren een eigen didactisch model
We geloven niet in een groot gevuld (klas)lokaal waar diavoorstellingen tegen een hoog tempo, met nauwelijks eigen inbreng van cursisten, worden afgedraaid. Al snel gaan woorden dan over de hoofden heen zweven en is het rendement minimaal. Bovendien is het onmogelijk om met één diavoorstelling alle deelnemers in hun specifieke situatie te herkennen en ook specifiek inzichten aan te reiken.
We kiezen bewust voor kleine groepen
We mikken steeds op een achttal deelnemers waardoor interactie in een leergesprek niet alleen mogelijk wordt, maar ook een hoog rendement krijgt. We trachten ook bij het samenstellen van de leergroepen rekening te houden met eenieders achtergrond. Zo zullen we proberen maximaal compatibele groepen van deelnemers te bereiken. (Con)collega’s zullen we – omwille van de openheid van de leergesprekken – altijd op voorhand informeren en de kans bieden van groep te wisselen. Maar binnen het concept van de Tutti Frutti gaan we evenzeer voor een F2F opleiding. Zo wordt het leerrendement nog dat tikkeltje extra uitvergroot!
We vertrekken steeds vanuit eigen voorkennis
We hebben het werkboekje terug ingevoerd
We leren in de vorm van een dialoog
De STORYfabriek (19DST)
Ben jij ook op zoek naar dé prinses? Of eender welk ander figuur die uw verhaal kan vertellen? Want vandaag moet je als ondernemer een
De DENKtank (19DTA)
De Denktank is specifiek gericht op ondernemers of leidinggevenden die eens kritisch willen blijven stilstaan bij hun zaak. We stappen met zijn allen even van
De DENKfabriek (19DFA)
Is je onderneming “FUTUREtense” ? Het is een feit, klanten kijken eerst naar de waarden die je als bedrijf in je vaandel voert. Als daar
De PROCESfabriek (19DPR)
Deze opleiding is gericht op het herkennen, begrijpen en sturen van processen. Of het nu processen in het dagelijks leven zijn, dan wel bedrijfsprocessen in
De SOCIAL MEDIA fabriek (19SMF)
Iedereen is bekend met het fenomeen van de sociale media. Wie checkt er niet dagelijks zijn Facebook, Twitter, LinkedIn? Om bij te zijn wat er