De DENKfabriek (17DFA01) INSCHRIJVEN

Is je onderneming FUTUREtense?  Het is een feit, klanten kijken eerst naar de waarden die je als bedrijf in je vaandel voert. Als daar een match is, komt het product aan bod. En kan je zelfs meerdere producten of diensten aan die ene klant die JA gezegd heeft verkopen. Het is slechts een van de trends die in de DENKfabriek aan bod zullen komen.

Het is immers aan de hand van de trends in deze maatschappij dat we opnieuw kijken naar het ondernemen en het managen van ondernemingen. Waar bij de DENKtank vooral de nadruk lag op het dagelijkse reilen en zeilen, ligt hier vooral de nadruk op het strategische aspect van het zakelijke leven. De geleerde inzichten zullen zeker nuttig zijn bij het uitschrijven van jaarplannen en visienota’s, maar ook in de natuurlijke evolutie van een onderneming.

  LOKATIE : Hasselt (Opleidingslokatie DENKfabriek)

  DUUR VAN DE OPLEIDING : 8 sessies van 2,5 uur = totaal 20 uur

DATUM/DATA : Dinsdagavonden in 2017 van 19:30 tot 22:00 op 26/09,24/10, 28/11, 19/12 en in 2018 op 23/01, 27/02, 20,03 en 15/05

  DOCENT : Kris Pattyn

  VOORKENNIS : Het actief gevolgd hebben van een DENKtank (via de DENKfabriek of via Unizo Ondernemersforum) vergemakkelijkt het instappen.

ALGEMENE LEERDOELSTELLING : Deze opleiding is specifiek gericht op ondernemers – bedrijfsleiders – leidinggevenden die kritisch willen blijven stilstaan bij hun zaak – onderneming. Hier gaan we aan de hand van de trends – zakelijke maar ook persoonlijke – die onze wereld grondig aan het veranderen zijn opnieuw kijken naar het ondernemen en het managen van ondernemingen.

  MEERWAARDE : Deze opleiding is eerder strategisch van aard. We bouwen verder op de opgedane kennis van de DENKtank. Maar we gaan deze nu verder uitdiepen met een wat verder gelegen horizon met als doel sterk te staan als een onvermijdelijke aanpassing van product of dienst zich aandient. De geleerde inzichten zullen zeker nuttig zijn bij het uitschrijven van jaarplannen en visienota’s, maar ook in de natuurlijke evolutie van een onderneming.

  INHOUD : De digitale revolutie – de invloed van productsamenstellers – de ongeduldige klant – producten en diensten op maat – groepsgevoel overheerst – het avontuur en de fantasie – relationele marketing – egonomics – de alerte consument – red onze wereld…

  PRIJS : 990 euro exclusief BTW – Komt voor 100% in aanmerking voor subsidiëring. kmop_label-75-22

  MATERIAAL : Acht verschillende werkboekjes, aangepast aan de sessie

INSCHRIJVEN